Яндекс.Метрика {* Рейтинг@Mail.ru *}
 
Компьютерная система
КАРКАС: інструментарій для створення бази знань
    







Реєстрація »         Забули пароль »

07 Февраль 2019
МОДЕЛЬ ІЄРАРХІЧНОЇ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ Збірник наукових праць ХНУПС 2(56). Харків,  2018, с. 82 - 88. Розглядається модель ієрархічної функціональної системи предметної...

29 Апрель 2016
Складність динамічних систем Практика показує, що головною теоретично складних систем стає проблема прийняття рішень за наявності багатьох цілей. Динамічною слід вважати...

28 Апрель 2016
Формування компетентностей та їх оцінка за допомогою інтелектуальних тестів Розглядається модель функціональної системи динамічної предметної області, з урахуванням поняття розшарування баз знань до створення...

Лабораторні роботи з оболонки КАРКАС

Лабораторний практикум присвячений одному з основних напрямків у комп'ютерній науці – штучному інтелекту. Він особливо актуальний у наші дні, коли в умовах Інтернету, що розвивається, при вирішенні все більшої кількості завдань безпосередньо використовуються знання про предметну область, і все частіше для вирішення традиційних завдань використовуються методи штучного інтелекту. У зв'язку з цим знання мов та методів штучного інтелекту, моделей та засобів представлення знань та умінь ними користуватися стає життєво необхідним для сучасного фахівця у галузі економіки.
Головна мета лабораторного практикуму – вивчення математичних моделей, методів штучного інтелекту та програмного забезпечення для проектування інтелектуальних інформаційних систем в економіці.
Цілі лабораторного практикуму:
дати студентам систематизовані знання про основні моделі, методи, засоби та мови, які використовуються при розробці систем штучного інтелекту;
ознайомити студентів з основними методами пошуку рішень, що застосовуються у системах штучного інтелекту;
сформувати у студента аналітичні здібності, які б дозволяли йому робити обґрунтований вибір вивчених методів, засобів і начебто при вирішенні завдань із проблемної галузі, в якій вони спеціалізуються.
При вивченні цієї дисципліни студент повинен опанувати такі компетенції:
робити порівняльний аналіз та обґрунтовуватися вибір моделі та засоби подання знань;
будувати модель заданої предметної галузі з використанням вивчених засобів подання знань;
застосовувати нові методи вирішення завдань у предметній галузі;
робити порівняльний аналіз та обґрунтовувати вибір мови штучного інтелекту для вирішення задачі.
 


 
2012 г. it-karkas.com.ua
Володимир Бурдаєв

 
Контакти
Статті
Новини
Інформація для користувачів
Посилання
Мапа сайту

 
Рейтинг@Mail.ru

Copyright 2012 - it-karkas.com.ua
Розробка сайту - alphastudio.com.ua