Яндекс.Метрика {* Рейтинг@Mail.ru *}
 
Компьютерная система
КАРКАС: інструментарій для створення бази знань
    







Реєстрація »         Забули пароль »

07 Февраль 2019
МОДЕЛЬ ІЄРАРХІЧНОЇ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ КЛАСТЕРНОГО АНАЛІЗУ Збірник наукових праць ХНУПС 2(56). Харків,  2018, с. 82 - 88. Розглядається модель ієрархічної функціональної системи предметної...

29 Апрель 2016
Складність динамічних систем Практика показує, що головною теоретично складних систем стає проблема прийняття рішень за наявності багатьох цілей. Динамічною слід вважати...

28 Апрель 2016
Формування компетентностей та їх оцінка за допомогою інтелектуальних тестів Розглядається модель функціональної системи динамічної предметної області, з урахуванням поняття розшарування баз знань до створення...

Моделі баз знань (еколого-економічної діяльності)

Перехід від емпіричних оцінок до науково обгрунтованим методам прийняття екологічно вірних рішень лежить через створення експертних систем (ЕС) екологічного моніторингу, орієнтованих на оцінку та прогноз стану навколишнього природного середовища, що перебуває під антропогенним впливом.
Розглядаються різні моделі баз знань в еколого-економічній діяльності: визначення експозиції в оцінці екологічного ризику,
ідентифікація класу небезпеки забруднюючої речовини, вибір методу очищення ґрунтумаршруту транспортування нафтопродуктів, визначення джерела забруднення атмосфери, джерело забруднення ґрунту, вибір систем очищення води, ідентифікації надзвичайної ситуації, пошук джерел забруднення водних ресурсів, аналіз інтегральної оцінки навколишнього природного середовища регіону, підбір фільтра очищення повітря, вибір фінансово – економічного механізму ефективності захисту природного середовища.
 
P.S.
 
Системи навчання із елементами штучного інтелекту (електронна книга 2009)
 
Методичні рекомендації к дистанционному курсу ″Информатика и компьютерная техника″ (2007 VBA ACCESS)
Сучасні комп'ютерні технології в організації самостійного навчання інформатики (обране з монографії 2008)
 
 
Методичні рекомендації до використання   експертно-навчальних систем для тестування знань з курсу ″Інформатика″(2006 тести 1 - 6)
Системи навчання з елементами штучного інтелекту (монографія 2009)
 

 
Інструкція про складання тесту (10 різних типів питань)
 

Моделі баз знань (монографія 2010)

 
 
Методичні рекомендації до проведення контролю знани на базі інструментального засобу ″КАРКАС″ з навчальних дисциплін "Інформатика і комп'ютерна техніка" та "Інформатика" для студентів напрямів підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" та 0502 "Менеджмент" усіх форм начання"
 
Системи штучного інтелекту (лабораторний практикум 2009)
 
 
 

Модель бази знань визначення експозиції в оцінці екологічного ризику
Постановка задачі. Створити БЗ щодо визначення виду експозиції при оцінці екологічного ризику на основі аналізу даних по кожному з видів експозиції.
Призначення прототипу ЕС: – це консультування щодо визначення виду експозиції в оцінці екологічного ризику (ризики здоров'ю, ризик смерті, ризик захворювання).
Сфера застосування прототипу ЕС: це різні муніципальні органи з оцінки екологічного ризику.
Клас завдань – це аналіз можливих видів експозиції.
Ціль прототипу ЕС: – це визначення виду експозиції при оцінці екологічного ризику.
Очікувані результати (список можливих значень мети консультації): найбільш правильне визначення виду експозиції в оцінці екологічного ризику. Передбачаються такі можливі значення мети консультації: - інгаляційне надходження хімічних речовин (ХВ) від випаровування з води під час купання у відкритій водоймі; інгаляційний вплив ХВ, що потрапляють у повітря із ґрунту; інгаляційне надходження ХВ від випаровування питної води; пероральне надходження ХВ із питною водою; пероральне надходження ХВ при випадковому заковтуванні поверхневої води; пероральне надходження ХВ із ґрунту; нашкірна експозиція ґрунту; нашкірна експозиція відкритих водойм; нашкірна експозиція водопровідної води.
Підцілі: підцілями консультації є середовище поширення ХВ, прикордонні органи людини, частота дії ХВ, тривалість дії ХВ, агрегатний стан ХВ.
Вихідні дані: для аналізу середовища поширення – ідентифікація того середовища, яке переносить забруднювальну речовину (ЗВ); для визначення способу надходження речовини в організм - інформація про агрегатний стан речовин, прикордонні органи людини; для визначення ступеня експозиції – інформація про частоту та тривалість впливу.
Концептуальна модель ПрO. Побудова онтології ПрО наведено у розділі 1. Фізичне подання онтології, тобто конструкція БЗ, розглядається далі.
Нагадаємо, що повний сценарій експозиції, що відображає вплив на населення в реальних умовах, включає оцінку надходження хімічних речовин в організм людини одночасно з різних середовищ (атмосферне повітря, питна вода, вода поверхневого водоймища, грунт, продукти харчування) різними шляхами (пероральний, інгаляційний, нашкірний).Класи ПрО представлені у табл. 2.1.
Таблица 2.1
Класи БЗ
Клас Кількість екземплярів класу Рівень ієрархії
класів
Вид експозиції 10 1
Агрегатний стан 6 2
Прикордонні органи людини 6 2
Частота впливу 4 2
Тривалість дії 6 2
Середовище поширення 6 2



 
2012 г. it-karkas.com.ua
Володимир Бурдаєв

 
Контакти
Статті
Новини
Інформація для користувачів
Посилання
Мапа сайту

 
Рейтинг@Mail.ru

Copyright 2012 - it-karkas.com.ua
Розробка сайту - alphastudio.com.ua